środa, 6 lipca 2011

Vichy, Dermablend Corrective Foundation.


Podkład korygujący Vichy dermablend

Zakupiłam ten podkład, gdyż mam/miałam problemy z cerą i bardzo zależało mi na dobry kryciu. 
Generalnie ciężko jest mi ocenić jednoznacznie ten produkt. Ma on w sobie wiele +, jak -. 

Występuje w czterech odcieniach: nr 15 opal, nr 25 nude, nr 35 sand, nr 45 gold .
Ja jestem posiadaczką koloru 15 opal:


Opakowanie: dość poręczne, aczkolwiek trudne jest jego wydobycie, gdy podkład się kończy. Niezbędne jest jego przecięcie. (tak jak ja to zrobiłam) Po rozcięciu możemy naprawdę mile się zaskoczyć ilością, która tam jeszcze jest. 

Krycie: podkład naprawdę jest bardzo kryjący, aczkolwiek nie trudno w jego przypadku o efekt maski oraz nieładny efekt różowej twarzy. Należy bowiem pamiętam, że im mniej tym lepiej. Po nabyciu wprawy problem powinien zniknąć.

Do jakiego typu cery: na pewno sprawdzi się u osób z problematyczną cerą, taką jaką ja posiadam. Nie wielkie przebarwienia, czy inne tego typu problemy. Zdecydowanie nie polecam tego podkładu dla osób z suchą cerą, gdyż nieziemsko podkreśla wszelkie skórki. Osoby posiadające rozszerzone pory także powinny długo zastanowić się nad jego kupnem. Otóż wnika on w każdą porę, co wygląda bardzo nieestetycznie. Należy tutaj zaznaczyć, że podkład nie zapycha i nie staje się przyczyną zmian trądzikowych, co jest bardzo ważne. (!)

Coś więcej: podkład ma konsystencję kremową, dość dobrze się rozprowadza, ale powtórzę się, ze należy nałożyć nie wielką ilość, aby uzyskać 'fajny' efekt. Podkład niestety bardzo brudzi, więc zastanówcie się przed ubraniem czegoś ciemnego. Ja stosuję go jako korektor, gdyż według mnie jest za ciężki. Posiada filtr (SPF11), niewielki, ale jest.

Ogólna ocena: dałabym ocenę 3/5 . Generalnie polecam osobą z problematyczną skórą- przebarwienia, trądzik, różne plamki, które chcielibyście zakryć. Jest bardzo wydajny (mam go już ok. 2lat) Podkład jest dość ciężki, odpada na letnie dni. Dobrze sprawdza się w roli korektora. Można łatwo uzyskać efekt maski, brudzi. Cena to ok. 80 zł.

Co Wy sądzicie o tym produkcie ?

Pozdrawiam

ewa


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz