poniedziałek, 1 sierpnia 2011

Całuśna szminka avon

Witam,
w zasadzie nie kupuję sama z siebie produktów z AVONu. Nie jestem przekonana do ich produktów. Raczej słusznie, ponieważ trafiłam już na kilka bubli. Koleżanka jest konsultantką i to głównie za jej namową cokolwiek zamawiam/łam tam.
Szukałam szminki w kolorze nude i całuśna szminka w kolorze pink sunrise troszkę mi ją przypominała, dlatego też ją kupiłam. 

Aczkolwiek okazała się jednym wielkim bublem. Roluje się na ustach, podkreśla wszelkie skórki, w ogóle nie nawilża.  Być może trafiłam na jakiś zły egzemplarz. W efekcie szminka leży nieużywana. 

Dla sióstr natomiast zamówiłam Sequin 


Zdecydowanie kolor odbiega od tego, który pokazują w katalogu. Siostry były bardzo zawiedzione. Zdjęcie również nie do końca pokazuje jej kolor. W rzeczywistości szminka jest bardziej brązowo-czerwona z drobinkami. (co jest jej wielkim minusem). Natomiast na ustach zachowuje się już lepiej, nie roluje się i nie podkreśla tak bardzo skórek, natomiast na pewno nie nawilża. 

Porównanie obu kolorów 

Kolory na zdjęciu wydają się podobne, aczkolwiek takie nie są. Niestety nie posiadam odpowiedniego sprzętu. 

Cena to ok. 14 zł, ale z tego co widziałam w katalogu jest przecena do 8,90zł .
Cena naprawdę niewielka, aczkolwiek w takiej cenie można kupić na pewno coś lepszego. 

Ja osobiście nie polecam kupno tych szminek. 
Mam też kosmetyki, których również tam więcej nie kupię m.in. tusz do rzęs SuperShock (których wiele osób polecało) o którym niebawem napiszę.

pozdrawiam
ewa



1 komentarz:

  1. Tak to niestety bywa z kosmetykami Avonu, że kolor w rzeczywistości jest całkiem inny niż prezentowany w katalogu :/
    Będę obserwować Twojego bloga, pozdrawiam
    http://sensesensibility87.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń