czwartek, 21 lipca 2011

Lakiery- h&m, inglot

Cześć!
Wczoraj zakupiłam przepiękny lakier z inglota nr. 973, cena 20 zł.
Powiem szczerze, że nie wydaję tyle na lakiery, ponieważ mam ten problem, że lakier szybko schodzi (obojętnie  jaki jest to lakier-tani czy bardzo drogi). Próbowałam wielu rzeczy, aby zwalczyć ten problem, ale najwyraźniej moja płytka jest za tłusta. Dlatego też nie będę ich oceniać pod tym względem.
Oraz wysychanie to kwestia indywidualna, uważam, że każdy lakier potrzebuje ok. 40 minut by dobrze wyschnąć.
Kolor jest boski. Należy jednak nałożyć dwie warstwy, by uzyskać satysfakcjonujący efekt. Lakier dobrze się rozprowadza, należy jednak uważać, żeby nie nałożyć zbyt wiele. Póki co minusów nie stwierdziłam.

Kolejne lakiery, które chciałabym pochwalić to te które zakupiłam jakiś czas temu w h&m. Cena to ok. 15zł. (wczoraj w Cubusie widziałam jeden malutki lakier w cenie 9/10zł, więc w h&m na prawdę się opłacało)
zdjęcie zapożyczone(chwilowy brak aparatu)

Zacznę od tego, że lakiery naprawdę dobrze się rozprowadzają, trzymają wg mnie dość długo (jak na możliwości mojej płytki). Kolorki bardzo ładne, wiosenno- letnie. Dodam, że trzeba nałożyć dwie warstwy. 

DARK PURPLE- użyłam go tylko raz, ale kolor jest naprawdę ładny, nie jest za ciemny, czego nie lubię, bo daje to złudne wrażenie o kolorze.

CORAL- mój nr. 2. Bardzo lubię ten kolor. Wygląda bardzo 'świeżo' na paznokciach. Daje fajny złotawy blask. 

LIGHT PURPLE - kolor jest bardzo ładny, nie jest to 'nachalny' róż, a bardzo delikatny. W sam raz na wakacje. 

GREY- mój nr. 1. Od dawna szukałam takiego koloru i w końcu znalazłam. Super prezentuje się na paznokciach. Nazwa nie pasuje mi do koloru, który raczej nie jest szary. 

Minus to na pewno wielkość. Niby dobrze, ale jednak nie. Dlaczego, ponieważ szybko się kończą tzn. raczej wysychają, bo widzę że jeszcze są, aczkolwiek ciężko jest wydobyć z dna, robią się gęste i nieprzyjemne w malowaniu. Aczkolwiek jak najbardziej polecam, jeżeli pojawią się one jeszcze raz. Wybór kolorystyczny naprawdę był bardzo duży. 
Pozdrawiam
ewa



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz