piątek, 21 października 2011

Lidl jest tani!

Hej!
Tytuł taki żartobliwy, bo akurat ta reklama wpadła mi w ucho. 
Dzisiaj zakupiłam wodę perfumowaną Suddenly MADAME GLAMOUR.  Dlaczego? Wyczytałam na pewnym blogu i nie tylko tam, że jest to w pewnym sensie o wiele wiele tańszy odpowiednik Chanel Coco Mademoiselle. 
W związku z tym znalazłam skład Chanel i porównałam go z Suddenly i o to wynik:

obrazek powiększy się, gdy na niego klikniecie

U góry to skład Chanel ,na dole Suddenly. Jak widać duża część składu tańszego odpowiednika jest taka sama, lecz w innej kolejności. Chanel ma więcej składników. To zaznaczyłam w pomarańczowej ramce to filtry przeciwsłoneczne. Są tam m.in kompozycje zapachowe (hexyl cinnamal, hydroxyisohexyl 3-cyclohexene carboxaldehyde).  Nie znam się na tyle by więcej powiedzieć o biochemii danego produktu. 

Zapach jest t delikatny, subtelny, 'elegancki'. Tak mi się skojarzył. Mimo, że wolę słodkie zapachy, myślę, że ten pozostanie ze mną na dłużej. Nic nie napisze na temat jest trwałości, ale jakieś 2,5 godziny temu spryskałam się dwa razy i nadal go czuję. Czyli tyle póki co się utrzymuje, zobaczymy jak dalej! ;))

Cena: 16,99 zł. 



pozdrawiam
ewa






2 komentarze:

  1. Szkoda, że też się nie znam na składach bo z chęcią bym się dowiedziała szczegółowej różnicy :)
    Wąchałam te perfmy z lidla, faktycznie zapach podobny, ale dla mnie niestety liczy się też buteleczka, wykonanie itd.. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bez wątpienia chanel to marka nie do podrobienia, buteleczka i wykonanie jest 100 razy lepsze od tego z lidla. Aczkolwiek jest to fajna alternatywa dla kogoś kogo nie stać na chanel.

    OdpowiedzUsuń