sobota, 8 września 2012

Gładkie nogi- sprawdzony sposób!

Cześć!


Jeżeli macie ciemne (uroki bycia szatynką), wrastające włoski, z krostkami na nogach to ten post jest dla Was! 
Ja niestety takie włoski mam, co w przypadku włosów na głowie (w sensie, że są ciemne i mocne) jest plusem, natomiast na nogach nie bardzo.
Moje nogi niestety nie należały do najładniejszych, miałam krostki, wrastające włosy, nigdy nie były GŁADKIE
Mimo regularnego stosowania peelingów, balsamowania itp. itd. 

Aż w końcu znalazłam na nie sposób, przede wszystkim SKUTECZNY sposób!

Otóż pierwszy krok to prawidłowa depilacja, każdy sposób będzie dobry, jeżeli nie będziecie podrażniać SKÓRY. Najczęściej spowodowane jest to goleniem bez pianki, czy jakiegokolwiek środka- w przypadku jednorazowych golarek. 
/W moim przypadku obojętnie z jakiej metody skorzystam włoski wrastały, więc u mnie depilator nie jest tego powodem/.
Tak więc, korzystamy z ostrych golarek, korzystając z pianki lub kremu do depilacji (świetna alternatywa, w przypadku mocnych włosków!). 

To nie wszystko, nawet takie zabiegi mogą nic nie dać. 

Kolejny krok- REGULARNE peelingowanie nóg. U mnie idealnie sprawdza się kawa.

Dalej gwóźdź programu - tonik z kwasami AHA/BHA 10% (biochemia urody)- przecieracie nogi lekko zwilżonym tonikiem.

Po wyschnięciu używacie -drugi gwóźdź programu- maści z witaminą A- (np. Retimax 1500g).

Oczywiście nie musicie korzystać z kwasów cały czas, możecie stosować na początek codziennie, potem co dwa dni, a potem rzadziej. 

Uwierzcie wasze nogi będą gładkie, sama dostała kilka komplementów na ten temat!
A uwierzcie miałam sporo krostek po depilacji, a te zabiegi bardzo mi pomogły!

W skrócie:
Prawidłowa depilacja (pianka, krem do depilacji)-> Peeling (np. kawowy)-> Tonik z kwasami-> maść z witaminą A

Polecam!

pozdrawiam,

ewa



6 komentarzy:

  1. skorzystam z twoich rad bo też mam wrastające włoski
    co jeszcze polecasz z biochemii urody?

    OdpowiedzUsuń
  2. Dodam wkrótce notkę na temat produktów z BU i ZSK.;))

    OdpowiedzUsuń
  3. A czy masz może jakieś zdjęcia przed i po?bo moje nogi to koszmar :<

    OdpowiedzUsuń
  4. A czy masz może jakieś zdjęcia przed i po?bo moje nogi to koszmar :<

    OdpowiedzUsuń
  5. A czy masz może jakieś zdjęcia przed i po?bo moje nogi to koszmar :<

    OdpowiedzUsuń
  6. Niestety nie posiadam żadnych zdjęć, ale myślę, że warto spróbować. Może na początku dobry peeling i nawilżanie. Jeżeli to nie pomoże sugeruję spróbować z kwasem.

    OdpowiedzUsuń