środa, 23 listopada 2011

Biochemia urody

Hej!
Dzisiaj przyszła do mnie paczka z www.biochemiaurody.com . Więcej na temat tej strony dowiecie cię z linku który podałam bądź też wchodząc na forum www.wizaz. pl . 

Z tej strony jest to moje pierwsze zamówienie. 

A zamówiłam tonik z kwasami AHA/BHA 10% 

przepraszam za jakość

Zestaw zawiera (od lewej):
-hydrolat lawendowy
-glikol propylenowy
-kwas L-mlekowy
-ekstrakt z rozmarynu
-kwas salicylowy
-emulgator
oraz 
-pipetę do odmierzana alkoholu
-bagietkę do mieszania
-kubeczek z miarką
-etykieta na gotowy produkt

Właściwości m. in. (ze strony)

-mini-kuracja złuszczająca o działaniu przeciwstarzeniowym 
-Nawilża i wygładza
- Pomaga w oczyszczaniu porów skóry i redukcji zaskórników
- Intensywnie złuszcza 
 -Wspomaga walkę z przebarwieniami (!!!)
-Zapobiega wrastaniu włosów po depilacji

Za cały zestaw+przesyłkę zapłaciłam 29,80 zł. 
Muszę jeszcze dokupić spirytus rektyfikowany 95% i będę mogła działać.

To na tyle. 

pozdrawiam,

ewa










1 komentarz: