środa, 24 lipca 2013

Conceal Rx- Physicians Formula

Cześć!

Moja cera pozostawia wiele do życzenia, więc co i rusz próbuję nowych korektorów. 

Poprosiłam siostrę o wysyłkę korektor Physicians Formula- Conceal Rx, kolor Fair Light.
Cena to ok. 8$, na ebay można kupić w granicach 30-40 zł. 


Producent obiecuje zakrycie:
- plam,przebarwień
- cieni pod oczami
-blizn
-plam starczych
-bruzd
-zaczerwienień, naczynka
-hiperpigmentacjii

Przyczyn produkt ma zapewnić:
-maksymalne krycie
-maksymalny komfort
-ultra długi czas noszenia
-naturalny wygląd
-bez efektu maski 



Brzmi pięknie, wręcz idyllicznie. Co z tego wyjdzie, zobaczymy.
Efekty przed i po:


Jeżeli chodzi o kolor to nie jestem pewna czy dobrze wybrałam. Kurcze, obawiam się, że ma odcienie różowe co u mnie kompletnie się nie sprawdza, ale z góry tego nie skreślam. Być może w pełnym makijażu nie będzie się wyróżniał na twarzy.

Na zdjęciu wygląda jakby kolor był czystym beżem. 


Za miesiąc postaram się coś więcej napisać. 

pozdrawiam,
ewa




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz