wtorek, 23 lipca 2013

Baza pod cienie-niespodzianka

Witam!

Bazę do cieni Urban Decay otrzymałam wraz z paletą Naked.
Baza jest świetna, ale wszystko co dobre szybko się kończy.

Kiedyś obejrzałam, że bazy UD robią Nas brzydko mówiąc w konia. 
Opakowanie jest bardzo ładne, ALE niestety mało ekonomiczne.

Jeżeli wydaje Ci się, że baza Ci się skończyła to nic bardziej mylnego. 
Kiedyś obejrzałam filmik jak odzyskać bazę UD i byłam w szoku.
Postanowiłam, że sama wypróbuję tą metodę. 
Oto efekty:

Potrzebujemy pojemniczek (swój kupiłam w rossmanie), bazę UD i nóż z ząbkami.

Dalej musimy przeciąć bazę na połowę. Tylko ostrożnie. Opakowanie jest dość twarde, dlatego preferuję nóż z ząbkami.

Moim oczom ukazał się taki widok:


Mnóstwo niewykorzystanej bazy, które nie dało się żaden sposób wydobyć.
Bazę przerzucam do pojemniczka i mogę się cieszyć przez kolejne dwa miesiące. 


Internet to kopalnia wiedzy!
W normalnym przypadku opakowanie trafiłoby do kosza.

Mam nadzieję, że i wam ta wiedza się przyda :)

pozdrawiam,
ewa



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz