czwartek, 18 lipca 2013

Coconut oil.

Hej!

Od bardzo dawno czaiłam się, żeby kupić olej kokosowy. 
W końcu zamówiłam olej na allegro i z niecierpliwością czekałam aż listonosz go dostarczy.

Głównie chciałam go przeznaczyć do olejowania włosów (bardzo to zaniedbałam). 

Olej ma bardzo dużo zalet, tutaj odsyłam do wujka google w celu literatury na temat oleju, jest tego multum.
Mi głownie zależy na nawilżeniu, błyszczeniu i zdrowym wyglądzie włosów. 

Olej kokosowy ma wiele zastosowań- jako maska do włosów, jako balsam, czy też można zastosować go w kuchni. 
Jeden produkt a tyle pomysłów na wykorzystanie. 


Na zdjęciu ukazałam ilość jaką nałożyłam na włosy, musicie uwierzyć mi na słowo, ale nie użyłam zbyt wiele olejów.
Kolejne zdjęcie to efekt, tutaj nie widać, ale włosy są błyszczące, sypkie i nawilżone. 

Jestem bardzo mile zaskoczona. Trzymanie olejku 3 godziny nie dało duży efektów, za to całą noc jak najbardziej TAK.

Cena b.niska- ok. 13 zł za 500 ml. 

Polecam !!

pozdrawiam

ewa



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz