poniedziałek, 1 lipca 2013

Ćwiczenia czerwiec- jak mi poszło?

Hello!

Postanowiłam co miesiąc pokazywać mój plan ćwiczeń.
W tym miesiącu udało mi się ćwiczyć:


Powiem tak, nie jestem z siebie zadowolona w tym miesiącu. 
Bilans 14 dni ćwiczeń. 
Niby nie jest źle, ale jak widać okres od 22.06 to istna porażka, ALE mam spore wytłumaczenie, a mianowicie sesja, poza tym właśnie od 22.06 miałam silne skurcze żołądka, które ustały dopiero przedwczoraj. 
Czas w którym nie ćwiczę to katorga. Moje ciało wręcz krzyczy, żeby poćwiczyć.  
Jutro kończę sesję i ostro zabieram się za ćwiczenia.
Nawet nie wiecie jak się cieszę!

Jak da się zauważyć zaczęłam wplatać ćwiczenia z Mel B. 
Mel B jest mega pozytywną osobą, w trakcie ćwiczeń nie schodził mi uśmiech z twarzy.
Natomiast wydaje mi się, że Ewka daje większego kopa. (turbo, killer).
Nadmienię, że każde ćwiczenia poprzedzone są 5-cio minutową rozgrzewką.
Średnio staram się ćwiczyć 40 minut. (+ 5 min rozgrzewka) co dwa dni, a w inne dni wplatam ćwiczenia głównie na pośladki. 

Trzymam kciuki za Was! :)

pozdrawiam
ewa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz