wtorek, 31 lipca 2012

Usta!

Hej!

Jako, że bardzo lubię mieć pomalowane usta postanowiłam pokazać swoją skromną kolekcję. 
No może nie nazwałabym tego kolekcją, ale są to produkty, które stosuję najczęściej i póki co mi służą. 

A są to: 


Carmex, Estee lauder, Carmex, Rimmel.

Zacznę od Rimmel lasting finish.
Kolor- 030 Airy fairy

Myślałam, że to słynna Airy fairy, natomiast jak się okazało nią nie jest. Słynna Airy fairy to 070. 
Nie wiem dlaczego mają te same nazwy, lecz inne numerki, nie mniej jednak jestem z tej również zadowolona. 
Cena śmieszna- 3,99zł + przesyłka, jak widać jest to tester. 
Mnie osobiście w niczym to nie przeszkadza. :)

Pomadka wpada w kolor różowy/nude z złocistym połyskiem. Na początku wydawało mi się to bardzo tandetne i spisałam ją na stratę, aczkolwiek chwilę po nałożeniu na usta staje się ona bardziej stonowana i delikatna. 
Utrzymuje się dość długo, nie wysusza, nie roluje się, schodzi stopniowo. 
Dodatkowo nie zauważyłam, żeby topiła się pod wpływem upałów.


W sam raz gdy chcemy delikatnie pomalowane usta. 

Kolejny produkt to Carmex moisture plus.
Kolor: Peach.

Jak już pisałam uwielbiam Carmex w wersji clear. Pomógł moim ustom w najgorszym ich okresie.
Odkąd weszły na rynek wersje barwione zapragnęłam je mieć.
Chciałam PINK, ale niestety nie było ich na stanie. Tzn. poprosiłam o zakup siostrę, która przyleciała w odwiedziny.
Cena tam: ok. 2-4$
U nas: ok. 17 zł. 

Co mogę napisać- super nawilża, tworzy delikatny kolor na ustach w zależności od nałożenia warstw, kolor PEACH tworzy delikatny czerwony kolor na ustach. 
Ja po prostu uwielbiam carmexy w różnej postaci. Nie rolują się, nie tworzą smug, nawilżają, ładnie pachną.
Jedynym minusem może być to, że po wpływem ciepła najzwyklej w świecie się rozpuszcza- trzeba uważać. 


Następny to Estee lauder.
Kolor- nr. 14 Rose petal CREME

Już wcześniej pisałam o pomadkach z Estee lauder- *klik*

Z tego koloru jestem najbardziej zadowolona. 
Przy delikatnym makijażu i z tą pomadką efekt jest naprawdę super. 


Kolor w zależności od nałożonych warstw może być delikatny, ale także dość mocny (ostatnie zdjęcie).
Pomadka nie wysusza, nie roluje się, ma piękny zapach.  
Jedyny minus topi się (!)

Pomadki najczęściej łącze z carmexem i wygląda to naprawdę super.

Generalnie mogłabym kupować i kupować produkty do ust, ale kto to wykorzysta, prędzej pogubiłabym je (to moja specjalność!) 

/polecam otworzyć zdjęcia/

pozdrawiam

ewa













Brak komentarzy:

Prześlij komentarz