wtorek, 17 lipca 2012

Nowe nabytki!

Witajcie!

Żeby nie było, że ciągle wpisy 'pielęgnacyjne', dziś dla odmiany- kolorówka- która bardziej mnie interesuje. 

Nie będzie to wpis z recenzją, raczej kilka zdjęć nowych nabytków. Miłego oglądania! ;-)


Na pierwszy rzut idą - nail art pen. 


Lakier w formie długopisu. Całkiem przypadł mi do gustu, posiadają małe drobinki. W sam raz na pomalowanie końcówki paznokcia, czy też robienia wzorków. 


Kolejna rzecz do paznokci. Tym razem naklejki imitujące lakier. Nie miałam jeszcze z nimi styczności. Wybrałam klasyczne z dość ciekawymi napisany. 


Do tego zakupiłam lakier pękający, tym razem biały. Peknięcia wyglądają całkiem ciekawie.

Obok także malinowo-czerwony błyszczyk smashbox z drobinkami. W kolorze- STARFRUIT. 

Idąc dalej...


Róż smashbox blush rush- peony. 

Na pierwsze użycie mogę jedynie stwierdzić, że już bardzo mi się podoba. 


Beauty exposed palette.

1. Bare
2.Cammel
3. Marble
4. Oak
5. Moonstone

Kolory są trochę przekłamane, wina aparatu. 

Do tego jest jeszcze baza pod makijaż i brązowa kredka.

Generalnie- kredka, baza, róż, paletka i błyszczyk to tzw. zestaw "Smashbox Beauty Exposed Kit".  
/pudełko zostało wyrzucone/

Z opiniami na razie się powstrzymam. Polecam nadusić na zdjęcie, żeby było większe :)



pozdrawiam,
ewa 













Brak komentarzy:

Prześlij komentarz