sobota, 25 lutego 2012

Walka z przebarwieniami- krok nr. 3

Witam,

dzisiaj krok numer 3, jest nim :
Tonik z kwasami AHA/BHA 10% 



Tonik ten zakupiłam na stronie www.biochemiaurody.pl, pisałam o tym *klik* w tej notce.
Po 3 miesiącach stosowania myślę, że mogę co nieco o nim powiedzieć. Stosowałam go praktycznie codziennie na noc. 
Muszę przyznać, że nie żałuję zakupu, gdyż spełnił moje oczekiwania. Należy pamiętać, żeby uważać w stosowaniu kwasów, gdyż można podrażnić sobie skórę. 
Na stronie biochemii urody znajdziecie pełny opis tego produktu, więc nie będę produkowała się na jego temat. 
Ode mnie dodam, że polecam go każdemu, kto zmaga się z przebarwieniami. 
Przy systematycznym stosowaniu tonik może wiele zdziałać. Nie zeszły mi wszystkie przebarwienia, ale wyglądają o wiele lepiej, są bledsze i łatwiej zamaskować je korektorem
Skóra stała się ładniejsza, kolor się poprawił, twarz jakby rozjaśniała, oczyściła się.
Bałam się zastosować kwasy na twarz, dodatkowo skusiłam się na te mocniejsze, ale żadnych podrażnień nie zauważyłam. Aczkolwiek to sprawa indywidualna. 

Kwasy można zakupić w celu co tygodniowego złuszczania twarzy. To pewnie również poprawi koloryt twarzy, stanie się ona delikatniejsza, rozświetlona. Ponad to tonik ma szersze zastosowanie- odsyłam na stronę  *klik*

Należy pamiętać, że kwasy wysuszają miejsca w którym je stosujemy. Pamiętajcie o dobrym nawilżaniu.
Oczywiście każdy kto zechce stosować kwasy MUSI pamiętać o tym, aby stosować filtry przeciwsłoneczne- najlepiej te z wysokim SPF, bez nich możemy wyrządzić sobie większą krzywdę. 



BARDZO POLECAM!

pozdrawiam
ewa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz