środa, 15 lutego 2012

Revlon Colorstay- recenzja

Hej,

Dzisiaj chciałabym zrecenzować podkład Revlon Colorstay kolor 150 Buff. 


Podkład ten występuje dla typów cery: normalnej/suchej oraz mieszanej/tłustej. Ja jak widać na załączonym obrazku posiadam dla drugiego typu cery. 

Kolor jaki wybrałam to 150 Buff.


Mimo tego,iż od ponad roku korzystam jedynie z podkładów mineralnym skusiłam się na zakup tego podkładu. Przekonało mnie do tego jego krycie. 

Gdzie można kupić? Za ile?
Można go zakupić w drogerii Douglas czy też na allegro. Ode mnie dodam, że Douglasie cena jest bardzo wysoka- ok. 70 zł ( nie wiem jak jest teraz). W Stanach można otrzymać go za jedyne 10$. Nie wiem skąd wychwalanie pod niebiosa marki Revlon, będącą w USA jedną z najtańszych marek. Dlatego też o zakupienie tego podkładu poprosiłam siostrę. Możecie zakupić ten podkład na allegro w rozsądnej cenie- tą drogę zakupu popieram- zwracając oczywiście uwagę na uczciwego sprzedającego (!)

Minusy
Pierwsze co przychodzi mi do głowy to bardzo nieporęczne opakowanie, brak pompki, która bardzo ułatwiłaby nakładanie podkładu, tym samym zużycie byłoby mniejsze. Jeżeli chcemy szybko wykonać 
makijaż, bez 'bawienia się', to nie przy tym podkładzie. 

Kolejnym minusem, choć nie aż tak rażącym (przynajmniej u mnie) to zapach, jest dość chemiczny, lekko zalatujący denaturatem/alkoholem. Jeżeli ktoś jest wrażliwy na zapachy to odradzam jego kupna. 

Następny minus to fakt, że podkład ciemnieje po nałożeniu. Nie jest to jakaś rażąca zmiana koloru, ale należy o tym pamiętać. 

Można uzyskać efekt maski, przy niewłaściwym nałożeniu. (tutaj wszystko zależy od naszych indywidualnych zdolności malowania się)

Plusy
Podkład faktycznie jest kryjący, ale nie tak bardzo jak myślałam. Nie spodziewałam się super krycia jak po vichy dermablend, ale lekko się rozczarowałam gdyż recenzje były nieco inne. Aczkolwiek nie uważam tego za minus, ponieważ każda osoba oceniająca ocenia podkład na podstawie własnej cery. Zgodzę się, że pokrywa on drobne zaczerwienia, przebarwienia. Biorąc pod uwagę podkłady z drogeryjnych półek to faktycznie jest to jeden z najbardziej kryjących podkładów.

Plusem jest także jego wydajność, gdyż należy nałożyć niewielką ilość aby pokryć całą twarz. Tutaj przestrzegam przed nadmiernych nałożeniem podkładu, gdyż efekt maski murowany, wiem z własnego doświadczenia.

Ogólnie
Na początku byłam zła, że kupiłam ten podkład - co wynikało z złego nakładania go. Za dużo, co równało się  z maską i brzydkim wyglądem. Podkład po nałożeniu tworzy matowe wykończenie- dla lubiący mat zdecydowanie polecam. Należy go nałożyć w małej ilości i dobrze rozetrzeć, aby nie pozostawił smug. Konsystencja jest dość gęsta, co dla mnie osobiście jest dużym plusem. Dobrze kryje, drobne zaczerwienienia, przebarwienia, trądzik. Nie zauważyłam wysypu- ale nie korzystam z niego codziennie. Generalnie jestem bardziej na tak niż na nie. 

To tyle. Jeżeli macie jakieś pytania- proszę pisać.

pozdrawiam, 
ewa



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz