poniedziałek, 20 lutego 2012

Walka z przebarwieniami- krok nr. 2

Witam,

kolejnym krokiem w walce z przebarwieniami było zakupienie 
L'oreal White Perfect Zooming Spot Corrector


Specyfik ten zakupiłam na stronie www.paatal.pl i muszę przyznać, że nie był to przemyślany zakup. 
To znaczy zostałam poniekąd wprowadzona w błąd, poprzez zły opis podany przez wyżej podaną stronę. Otóż opis mniej więcej rozpoczynał się "Korektor wybielający przebarwienia.." . Był to krótki, zwięzły opis, z którego zrozumiałam, że jest to KOREKTOR maskujący/wybielający przebarwienia. 

Okazało się, że jest to specyfik, który ma pomóc w wybieleniu faktycznie przebarwień, ale tych ciemnych. Opis z opakowania "To zoom localised or persistent dark spots for an optimal correction...."
Tak wygląda:

Jest to forma w postaci rzedkiego 'kremu', dobrze rozprowadzającym się po twarzy. Wchłania się bardzo szybko. Ma on za zadanie rozjaśnić ciemne przebarwienia. Ja natomiast stosowałam go na swoje- czerwone- przebarwienia, cóż innego miałam zrobić. 
Stosowałam go po wchłonięciu toniku z kwasami. 
Ciężko mi powiedzieć czy pomógł mi w czymkolwiek, aczkolwiek muszę przyznać, że czułam się lepiej jak nałożyłam go na twarz. Miałam wrażenie, że baaardzo delikatnie pomógł mi w tej walce. Może to efekt placebo- człowiek widzi to co chce widzieć, ale muszę przyznać, że nie żałuję, że go zakupiłam.

W okresie, gdy go zakupiłam nie mogłam znaleźć żadnej recenzji na jego temat, dlatego go kupiłam, był nie drogi- kosztował ok 20 zł z przesyłką. (chyba)

Post piszę w zasadzie by podkreślić, że taki specyfik istnieje. Jeżeli posiada ktoś ciemne przebarwienia, może warto go kupić. Na pewno nie zaszkodzi, nie zapycha, ładnie pachnie, wchłania się błyskawicznie (nie nadaje się po makijaż).

pozdrawiam
ewa


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz