czwartek, 20 października 2011

Sleek-STORM


Hej!
Paletek Sleek mam dwie- STORM i OH SO SPECIAL.

Paletkę zakupiłam na allegro w cenie ok. 40 zł (z przesyłką). 
Ani przez chwilę nie pożałowałam zakupu tej paletki, a i dodatkowo chcę zakupić kolejne. Jako, że wolę stonowane delikatne kolory, który sprawdzą się na dzień jak i na nocne wypady polecam właśnie tą paletkę.


Opakowanie jest solidne i eleganckie, w środku znajduje się duże lusterko co jest ogromnym plusem. Jest także aplikator w formie gąbeczek.

Każdy z cieni ma 1,1 g, są bardzo dobrze na pigmentowane, świetnie rozprowadzają się na powiece, większość z nich nie osypuje się, są intensywne, można za pomocą tej paletki stworzyć niesamowite makijaże. 
9 cieni posiada drobinki, które w żaden sposób mi nie przeszkadzają oraz 3 cienie matowe. Wiem, że wiele osób nie lubi cieni z drobinkami i preferuje maty, więc jeżeli jesteś taką osobą to nie polecam tej paletki, gdyż nie spełni ona Twoich oczekiwań. Aczkolwiek w załamaniach myślę, że w połączeniu z matem mogą a nawet wyglądają świetnie. 


Nie z każdego cienia korzystam, dwa z nich wybitnie nie przypadły mi do gustu szczególnie 9 i 10. Jak widać na poprzednim zdjęciu 10 praktycznie już nie ma, paletka raz mi spadła i ten cień się wykruszył, niestety nie dało rady go naprawić, gdyż coś jest nie tak z jego'konsytencją'. W efekcie wybrudził mi resztę cieni i całą paletkę w środku . Bardzo się osypuje , niemożliwe jest pomalowanie powieki. Ale nie będę narzekać, gdyż reszta cieni jest naprawdę świetna. 

Polecam tą paletkę, na pewno się nie zawiedziecie! 
Później postaram się zrecenzować OSP. 

pozdrawiam
ewa


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz