niedziela, 30 października 2011

Makijaż- fiolet

Hej!

Dzisiaj chciałabym Wam pokazać makijaż, który jest bardzo delikatny i dziewczęcy. Chyba każda z Nas lubi kolory różowe, fioletowe itp. ;)
Paletka, która wykorzystałam to Sleek- Oh so special!
Cienie, które wykorzystałam:








Zaczynamy:

-1,2 niepomalowana powieka-3 nie roztarta baza- 4 już roztarta baza Hean-


-cieniem- Gateau- malujemy całą powiekę i dobrze rozcieramy-


-cieniem- Wrapped Up - pędzlem(mój- duża kulka essence of beauty)- malujemy zewnętrzną część powieki kierując się do wewnętrznej części-( ja mogłam bardziej wyciągnąć cień) i oczywiście rozcieramy-


cieniem- Celebrate- małą kulką- malujemy jedynie zewnętrzną część powieki i dobrze rozcieramy-


- tym samym cieniem palujemy dolną część oka i rozcieramy, dodatkowo rozświetlamy wewnętrzny kącik oka (highbeam-benefit)-


- następnie tuszujemy oczy- ja wykorzystałam mascarę Estee Lauder (odżywka+tusz)-

Mam nadzieję, że Wam się podoba!

pozdrawiam
ewa






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz