piątek, 14 października 2011

Lakiery- Golden rose

Witam!

O tylu rzeczach dowiaduję się w internecie, że jak wchodzę do marketów, drogerii itp. to wyszukuję to co szczególnie mi się spodoba. Widziałam wiele zdjęć lakierów golden rose i kilka z nich bardzo mi się spodobały. 
Wchodząc do pewnego z marketów zauważyłam stanowisko golden rose, a co najlepsze była promocja. 
Za każdy lakier zapłaciłam 3,90 zł, więc bardzo tanio. 
A o to kolory, które kupiłam. 

nr. 264

nr. 313

nr. 244

Lakiery bardzo dobrze się rozprowadzają, już przy pierwszej warstwie pokrywają wystarczająco. 
Troszkę długo schną i trzeba uważać aby nie odcisnąć czegokolwiek na paznokciach, bo lakier jest dość miękki. Jeżeli chodzi o trwałość to jest wystarczająca, nawet jeżeli chodzi o moje paznokcie. 
Tak się prezentują na paznokciach:



Za taką cenę- polecam! 

pozdrawiam
ewa


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz