wtorek, 9 kwietnia 2013

Depilacja idealna ?

Hej!

Sposobów depilacji jest naprawdę wiele, począwszy od tych najłatwiejszych- maszynki, po te najbardziej zaawansowane- laser.

Ja wypróbowałam- maszynki, depilator i pasta cukrowa (kompletny nie wypał).

Przy tradycyjnej metodzie jaką jest depilacja zwykłymi maszynkami włosy odrastały mi już na drugi dzień. Co potraficie sobie wyobrazić jest nieziemsko kłopotliwe. 

Depilator- metoda fajna, choć bolesna. Nie potrafiłam się przekonać do systematyczności.

A z pastą cukrową wyszła klapa, gdyż jak się okazało nie rwie krótszych włosów. W zasadzie moich w ogóle mi nie wyrwała, ALE wypróbowałam na męskich nogach z długimi i ciemnymi włoskami- udało się! Idealnie pasta złapała wszystkie włosy, ale aby mieć taką długość musiałabym zapuszczać je co najmniej rok- co jest niemożliwe! :) 

Postanowiłam zakupić podgrzewacz i woski firmy Erbel- model Tropic.

W skład zestawu wchodzi:
  • 1 podgrzewacz Tropic 65W do wkładów z woskiem o pojemności 100ml;
  • 4 wkłady Tropic z woskiem typu "roll-on" o pojemności 100 ml:
  • 1 x naturalny miodowy,
  • 1 x azulenowy z cynkiem,
  • 1 x tytanowy z talkiem,
  • 1 x bananowy nacre,
  • 100 najwyższej jakości pasków fizelinowych;


    Tak wyglądają woski:


    Dokupiłam do tego oliwkę i talk. 


    Miałyście do czynienia z tego typu depilacją?

    Dzisiaj będę próbowała i dam Wam znać :)

    pozdrawiam,
    ewa





1 komentarz:

  1. ojjj boli bardzo, kupiłam w zeszłym roku taki zestaw ale szczerze włoski mi zaczynały wrastać i zrobiły się w kilku miejscach blizny brzydkie, na razie nie używam

    ale depilacja na dłużej nie to co maszynką że bez przerwy trzeba golić

    OdpowiedzUsuń