niedziela, 30 grudnia 2012

Fryzury- kilka propozycji

Hej!
Przede wszystkim warto podkreślić, że ten nie trzeba wydać pieniędzy na fryzjera, a samemu zrobić coś efektownego. 
Trzeba cierpliwości i trochę wprawy. Ja sama nauczyłam się robić dobieranego, bo tak bardzo podobał mi się dobierany z grzywki, czy wokół głowy. 
Nie było to łatwe, ale się zawzięłam i udało mi się! 

Pomysłów na fryzury jest masa. Same musimy dobrać coś odpowiedniego dla siebie. 
To zależy od kreacji i naszych upodobań. 


krok po kroku- KLIK

Ja (chyba) skuszę się na tą pośrodku. 



5 sposobów na loki bez użycia ciepła + filmiki instruktażowe- KLIK

I fryzury sylwestrowe.



Wybór jest bardzo duży, mam nadzieję, że coś Wam się przyda!

pozdrawiam

ewa


1 komentarz:

  1. Bardzo fajny blog.
    Napewno będę wpadać.
    Zapraszam do mnie: http://brilliantsfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń