wtorek, 26 lutego 2013

Pur minerals.

Witam!

Dawno temu na kanale YT nissiax83 obejrzałam filmik na którym Agnieszka pomalowała się korzystając z zestawu startowego PUR MINERALS. 

Jako, że mam możliwość, aby zdobyć kosmetyki z USA postanowiłam skorzystać z tego. 


Zestaw zawiera:


- bazę pod makijaż
- prasowany podkład mineralny 4 w 1
- mineralny bronzer
- tusz do rzęs
- pędzel

Jak widać na opakowaniu pokazane jest w jaki sposób wykorzystać dany kosmetyk. 


Na zdjęciu brak tuszu. 

Kolor jaki ja mam to- LIGHT


(po kliknięciu na zdjęcia- powiększą się)

Co mogę napisać na temat starteru. 
Muszę przyznać, że jest godny polecenia. Pędzel jest według mnie delikatny, dobrze rozprowadza puder na twarzy. 

Baza jest przyjemna w użyciu, szybko schnie, twarz jest wygładzona, nic się nie roluje, nie zapycha.

Puder prasowany 4 w 1 dobrze zakrywa niedoskonałości, nie robi plam, utrzymuje się długo, twarz wygląda naturalnie. Mimo, że do końca jest to 100% mineralny podkład zachowuje się podobnie jak minerał. W dodatku nie zapycha. 

Bronzer tutaj miałam największe wątpliwości. Kolor wydał mi się brzydki i kompletnie nie pasujący do mojej cery. Myślałam, że po prostu go nie zużyję. Ale muszę przyznać, ze wcale tak nie jest. Trzeba użyć niewielkiej ilości, aby twarzy wyglądała dobrze i tak jak jest napisane uzyskać efekt 'glow'. 

Tusz mini wersja. Taki ot sobie tusz. 

Skład:


Generalnie od siebie polecam.

pozdrawiam,
ewa






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz