czwartek, 28 lutego 2013

Mam i ja! MAC!

Hej!

Jestem podatna na wszelkie recenzje i polecenia kosmetyków.
Tak też od dawna zamarzyłam sobie róż MAC- WELL DRESSED.


I o to go mam. Dostałam ten róż w prezencie od siostry. Prawdopodobnie sama bym go nie kupiła, ponieważ cena tego kosmetyku jest według mnie kosmiczna. Poza tym zastanawiam się czy cały szał nad MACiem nie jest przereklamowany?


Sam róż przychodzi do Nas w tekturowym, czarnym pudełeczku z okienkiem w którym widać róż. 


Sam róż znajduje się w solidnym opakowaniu z czarną obwódką z dużym napisem MAC. Wygląda bardzo klasycznie. 
Pojemność to 6 g. 

Wybrałam taki kolor, ponieważ potrzebuję czego przy czym nie zrobię sobie krzywdy, czegoś delikatnego. 


Jak widać posiada lekkie drobinki, ale na twarzy są nie widoczne. Wykończenie jest satynowe.


Powiem szczerze, że póki co za wiele nie mogę napisać na jego temat, użyłam go zaledwie kilka razy. Wygląda naturalnie, ładnie nadaje kolorku twarzy. 
Coś więcej powiem po miesiącu lub więcej użytkowania.

Macie jakieś inne ulubione kosmetyki z MAC'a? 

polecam
ewa







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz