środa, 27 lutego 2013

Nowości- BU, lakiery.

Cześć!

W jednym z wpisów zachwalałam tonik z kwasami z BIOCHEMII URODY, więc zamówiłam go ponownie. 
Poprzedni wpis- *klik* .



Dodatkowo zamówiłam hydrolat z liści oczaru. Muszę przyznać, że poprzedni zapach bardziej mi pasował, ten jest bardzo zbliżony do zapachu czarnej herbaty. Zakupiłam go, aby wspomóc walkę z niedoskonałościami. 

Zestaw do kwasu zawiera:
-hydrolat lawendowy
- kwas L-mlekowy
- kwas salicylowy
- emulgator
- glikol butylenowy
+ sprzęt potrzebny do wykonania
- dodatkowo trzeba osobno kupić spirytus rektyfikowany


Gotowy tonik: 

Tonik nadal polecam. Najlepiej poczytajcie mój poprzedni wpis. To moje trzecie opakowanie.

Jeżeli chodzi o Biochemię urody, gdyby nie ten tonik, to wolę zamawiać półprodukty gdzie indziej. Uważam, że wybór innych sklepów z półproduktami jest lepszy i tańszy.

---
To tyle jeżeli chodzi o BU.

Dzisiaj jakoś wzięło mnie na lakiery do paznokci.

Wszystkie kosztowały >5zł. 

-EVELINE colour instant- 498
- Wibo- Lovely- Nail growth
- Wibo- Lovely- nr. 4
- Wibo- Lovely- niestety numerku nie widać


Eveline na paznokciach. Intensywna, wyrazista, czerwień połączona z pomarańczą. Bardzo mi się podoba. 

+ zakupiłam krem do rąk Isana urea 5%- recenzja wizaż 

To tyle! :)

pozdrawiam
ewa








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz