czwartek, 5 września 2013

VICHY- Capital soleil

Cześć!

Znowu zaczynam walkę z regularnym stosowaniem filtrów.

O VICHY Capital Soleil słyszałam, czytałam już tak dawno, że sama postanowiłam zakupić.
Muszę zaznaczyć, że istnieją dwie wersje tego produktu. (emulsja matująca i aksamitny krem)
Nie kupiłam od razu pełnowymiarowego opakowania.
Postanowiłam, że na początek kupię próbki 3ml (4 sztuki)
Za 12 ml tego produktu zapłaciłam razem z przesyłką (na allegro) 10 zł. 


Nie chciałam ryzykować z emulsją matującą, ponieważ nie mam z tym problemu, moja skóra jest częściej sucha jak świecąca, niepotrzebująca wielkiego matu. 
Informacja od producenta:

Zależy mi głównie na wysokiej ochronie, a taka tu występuje. Posiada filtry fotostabilne, a dokładnie Tinosorb S, Mexoryl XL (w tej chwili nie widzę ich więcej). Ponad to chcę aby był lekki i nie ZAPYCHAŁ (!). 


Wydaje się być lekki, wg mnie ślicznie pachnie.

Więcej powiem po miesiącu, lub dłużej stosowaniu.

pozdrawiam,
ewa







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz