sobota, 28 września 2013

Peeling migdałowy-recenzja

Hej!

Po 3 miesiącach regularnego stosowania peelingu migdałowego myślę, że mogę się na ten temat wypowiedzieć.
Zacznę od tego, że swój kwas migdałowy zamówiłam na stronie zrósobiekrem.pl,


o pojemności 10g- cena 7,50 zł. 

Pełen opis działania kwasu *KLIK*

Do wykonania peelingu, toniku potrzebuje również kilka niezbędnych rzeczy jak- pipetka lub miarka w postaci łyżeczki, dobrze jest posiadać szklane mieszadełko, do toniku niezbędne są papierki lakmusowe. 

Nie chcę rozwlekać się na temat całej procedury wykonania, ale odsyłam was na stronę wizaż.pl- która zawsze służy mi jako pomoc. *KLIK*

Postać kwasu to małe, rozpuszczalne kryształki. 



Zaczęłam od stężenia peelingu 15 %, a największe w moim przypadku 29 %. 

Gdy pierwszy raz zastosowałam peeling, byłam w szoku, że po pierwszym,drugim,  a nawet trzecim dniu nic się nie działo. Za to po 4 dniu zabawa zaczęła się na dobre- łuszczenie pełną parą. 

Nie jest to może najprzyjemniejsze uczucie, ale za to jaki efekt.
Mogę z czystym sumieniem powiedzieć, że uwielbiam ten peeling! 

Naprawdę rozjaśnia przebarwienia, wszelkie niespodzianki znikają z twarzy, pojawiają się znacznie rzadziej, skóra jest czysta, taka rozjaśniona, lekko napięta, nawet nawilżona. 
Skóra wygląda świeżo i zdrowo. 

Sama jestem w szoku jak dobrze ten kwas na mnie działa. 
Oczywiście nadal uwielbiam kwas aha/bha 10% z BU, też sprawdza się świetnie. 

Bardzo polecam!

pozdrawiam,
ewa






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz