poniedziałek, 2 grudnia 2013

Skórki-jak sobie radzić ?

Cześć!

Być może jesteś osobą- jak ja- która nie może poradzić sobie z brzydkimi skórkami przy paznokciach. Powiedzmy sobie szczerze, nie wygląda do ani  ładnie, ani estetycznie. 
Z własnego doświadczenia stwierdzam, że niekoniecznie zawsze zależy to od Nas i mimo ciągłego nawilżania i dbania o paznokcie to i tak będę. 
Według mnie ma się, albo się nie ma takich predyspozycji. 

Aczkolwiek może spróbować je zmniejszyć, zmiękczyć, zniwelować. 
Potrzebna tu będzie REGULARNOŚĆ. 
Przedstawię Wam kilka produktów, które możecie spróbować i tak jak ja zacząć walkę z skórkami.

Te produkty to maść z wit. A Retimax 1500 (kiedyś o niej wspominałam), naturalne produkty z Burt's bees na bazie różnego rodzaju olejków, Herba studio balsam do paznokci 2x5, Lovely eliksir silnie nawilżający płytkę i skórki paznokci. 


Jak widać są to dość tłuste produkty, dlatego nakładam je najczęściej na noc. 

Ponad to na zdjęciu nie pojawił się godny polecenia Regenerum, które jest bardzo dobre. 
Możemy użyć także olejku rycynowego, czy też rozgrzanej oliwy i wmasowywać to co wieczór. 

Tak jak napisałam efekty na pewno przyjdą, ale przy regularnym stosowaniu.

Poza tym ciągłe kremowanie, używanie rękawiczek przy sprzątaniu.

Myślę, że to tyle, oby ten problem minął, albo chociaż się zmniejszył!

pozdrawiam,
ewa 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz