niedziela, 22 kwietnia 2012

SOS dla paznokci!

Witajcie!

Od dłuższego czasu męczyła mnie sprawa paznokci. Popękane, rozdwojone, nie tak długie jakbym chciałam. 
Diety- zwiększona ilość witamin, suplementy, różnorakie odżywki- nic nie pomagało.
Z takim też nastawieniem zakupiłam odżywkę Eveline- paznokcie twarde i lśniące jak diament.  

Polecam ją w 100 % każdemu kto boryka się problemem paznokci, są krótkie, nie chcą rosnąć, często pękają itp. itd. 
Moje paznokcie już od dawna tak pięknie nie wyglądały. 
Niestety nie mam zdjęcia po 10 dniach stosowania (w poprzedniej notce możecie zauważyć jakie są długie). 
Za to daję zdjęcia po 2,3 dniach :

Odżywka daje śliczne mleczne zabarwienie. Paznokcie wyglądają świeżo, kobieco i do tego są bardzo twarde. 
W tym momencie niestety mam skrócone paznokcie, gdyż mechanicznie uszkodziłam dwa paznokcie i musiałam dokonać przykrego zabiegu- obciąć wszystkie. Często zdarza mi się w coś mocno uderzyć, paznokcie cierpią na tym najbardziej. 

No cóż, teraz nie muszę się martwić, że nie urosną. 

Przez pierwsze 10/14 dni stosowałam według zalecenia, malowanie przez 3 czy 4 dni, zmycie i ponowne malowanie. Natomiast zauważyłam, że równie świetne efekty daje pomalowanie dwóch warstw odżywki, a następnie wybranego przez Nas lakieru. Daje takie same efekty i dodatkowo oszczędzamy. Musimy jedynie być w tym sumienni! 

Cena odżywki- ok. 11 zł

POLECAM!

pozdrawiam 
ewa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz