sobota, 7 kwietnia 2012

Nowe lakiery.

Cześć!

Dzisiaj będąc w biedronce zauważyłam lakiery eveline. Od dawna chciałam kupić szczególne jeden kolor, no i mam :)


Pierwszy to kupiony w osiedlowym sklepie - Vollare cosmetics (bodajże nr. 11- pod spodem). Jest to piękny malinowy kolor.

Drugi- Eveline colour instant nr. 605 - kupiłam ze względu na kolor, gdyż takiego brakowało w mojej kolekcji. Niestety nie jest to typowy matt , ale prezentuje się całkiem nieźle. 

Trzeci to ten który już od dawna chciałam kupić- Eveline colour instant- nr. 421- piękny różowo-fioletowy kolor- idealny na wiosnę/ lato. 

Szybko maznęłam lakiery na paznokcie i muszę przyznać, że nakłada się bardzo dobrze. Już jedna warstwa daje świetne krycie.


Oczywiście nie pomalowałam paznokci zbyt dokładnie i dodatkowo wyjechałam na skórki, ale chciałam jedynie pokazać jak wyglądają na paznokciach. 


pozdrawiam
ewa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz