czwartek, 15 marca 2012

Bronzer- estee lauder

Cześć,

jakiś czas temu będąc w odwiedzinach u siostry zakupiłam bronzer z Estee lauder.
Nazwa- Bronze Goddes Soft Shimer Bronzer.


Zakupiłam go w cenie 30 $. 

Jak zawsze zacznę od minusów. Otóż przede wszystkim to cena, według mnie jest wysoka. Aczkolwiek można przeżyć zważywszy na wydajność produktu. Jedynym minusem według mnie to kolor, ale tutaj mogę mieć jedynie pretensje do siebie. Jest może za bardzo pomarańczowy, ale przywykłam do niego.

Plusy:
Ich jest dużo więcej. Przede wszystkim to pojemność- 21 g. Kolejny plus to to, że jest bardzo wydajny. Następnie daje bardzo delikatny efekt, stopniujemy to warstwami. Drobinki są cudowne- delikatne- oczywiście nakładając cienką warstwę. Idealne na lato- opalona twarz wygląda w nim cudownie. Dołączony jest do niego pędzelek, dopasowujący się do konturów twarzy. Dodatkowo opakowanie jest bardzo solidne z dodatkiem dużego lusterka. 


swatch


Bardzo polecam!

pozdrawiam
ewa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz