poniedziałek, 26 września 2011

Błyszczyk- H&M

Witam!

Dzisiaj chciałabym polecić Wam błyszczyk z H&M


Chodziłam ostatnio po h&m bez celu. W zasadzie nic nie potrzebowałam i gdy w oko rzuciły mi się balsamy, błyszczyki do ust to stwierdziłam, że jednak by mi się przydał.
Padł właśnie na ten.
Nazwa to chyba- SHINE ON U CRAZY DIAMOND. 
Kosztował ok. 7 zł. 
Bardzo przypadł mi do gustu, szczególnie kolor. Mimo tego, że posiada drobinki, nie są one nachalne i na ustach praktycznie ich nie widać. 
Błyszczyk tworzy delikatną poświatę i delikatny kolor. (taki nude)  
Trwałość może nie jest powalająca, ale w tej cenie polecam jak najbardziej. 

kolor brązowy (który nie jest brązowy ;)) )

kolor różowy

Zdjęcia nie oddają w pełni koloru błyszczyka, ale uwierzcie jest warty kupna, jeżeli chcemy uzyska delikatny, nude efekt. 

polecam
ewa




1 komentarz: